mer jul

Eftersom jag fick ett par timmar idag på eftermiddagen i Färnbo så tog jag återigen en mysmorgon framför Vakna med The Voice, hur skönt som helst! Ligger halvt iordninggjord i sängen och försöker hitta orken till att göra mig klar för att sen åka ner på arbetsförmedligen, känns som att jag kommer få världens utskällning, men sånt man får ta. Har dock inte sökt så många jobb då jag trivs så otroligt bra på förskolan. Hade tänkt att åka vidare sen till mormor för att se hur hon har det och kanske luncha ihop med henne innan jag ska bege mig till jobbet.

Igår så umgicks jag med Ella hela förmiddagen, vart en sväng på stan och väldigt god lunch. Trevligt att umgås när man inte träffats på ett tag. När hjärtat mitt kom hem igår så åkte vi direkt på husvisning, dock så vart jag lite besviken då huset var så fruktansvärt litet, vi kom även fram till att det inte var något att ha då renovering och allt runt i kring skulle bli allt för dyrt. Så idag hoppas jag att vi inte kommer bli besvikna, är så fruktansvärt sugen på att flytta till hus!! :)

Nu lär jag göra mig iordning så jag kommer ner i skaplig tid så att det inte hinner bli allt för lång kö.
ppuss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0