hard work work

Landade nyss i sängen efter att ha fått middagen serverad hos svärmor min, mannen min är på bowlingträning så jag passar på att ha lite ensammys med datan i sängen. Idag var det jobb igen, har jobbat hela veckan och ska även jobba imorgon. Puuh, känns i kroppen att jag jobbat hela veckan, har alltid haft någon ledig dag förut  men inte denna vecka. Ryggen värker, bena värker, lite foglossning här och lite foglossning där, alla mina jävla utslag som kliar, en hosta som inte riktigt vill ge sig. Men man biter ihop och sliter på! Löning på söndag och inte fan klagar jag!
Efter jobbet idag så åkte jag direkt hem till mamma och hoppade in i nästa bil för att åka till Uppsala och hämta hem den nya bilen dom köpt. Mycket snygg bil och lite kvalitetstid med mamma och Hugo, klagar jag verkligen inte på. Sen att jag slapp laga mat idag kan man ju absolut inte klaga på. Ska fortsätta titta på drömmen om ett barn och längta lite tills vår lilla skrutt kommer ut! Har ju faktiskt gått MER än halva tiden!
ppuss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0