ledig dag

Som egentligen inte blir så ledig. Ska om ett litet tag dra mig emot min barnmorska för att lyssna på lilla skruttens hjärta och mäta min mage, spännande. Har haft en mysmorgon i sängen framför Vakna med The Voice och frukost i sängen. Sånt man kan få unna sig när man är ledig tycker jag. Efter barnmorskan ska jag in en sväng till Lotta för att hämta lite bebiskläder sen vidare ner på stan för att luncha och umgås lite med Ella, vilket inte var igår! Skulle behöva gå ner på arbetsförmedlingen också, meeeeeeeen, orken.

När hjärtat mitt kommer hem ikväll blir det till att gå på husvisning, svärfar var där i lördags och har varnat oss för att det skulle vara väldigt litet, men vi får se hur det blir med det. Har även hittat ett annat hus som ser hur mysigt ut som helst, få se om vi kanske får komma på visning på det också här snart. Skulle vara så underbart att slippa dessa trappor när ungen kommer ut, men jag kan inte bestämma något då jag tyvärr inte kan hjälpa till med ekonomin. Framtiden får utvisa vart vi hamnar. Jag trivs här också, så klagar gör jag verkligen inte.

Dags att göra sig iordning nu för att om ett tag röra på sig. Måste bara lägga ut en bild på den underbara första snön som kom igår. JAG ÄLSKAR DET! Kommer nog också lite senare bilder på våran lilla julpyntade lägenhet.
ppuss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0