du är början på nått nytt och nånting underbart, för oss

Det finns vissa vet, andra som kanske anat det, vissa som sett det och det finns vissa som hört rykten.
Men om allting går som det ska så kommer en liten skrutt ut den 10 april!

I början så var jag väldigt rädd för vad alla skulle tycka och vad alla skulle tro. Men idag så känner jag verkligen att det här är något som jag verkligen vill samt att det är vårt beslut och ingen annans. Jag ser det här som en ny start på ett nytt liv, där ingenting förstörs utan gör livet bara mer spännande. Ser verkligen fram emot det här och nu vill jag bara att den sista delen av graviditeten går fort så att vårt hjärta snart tittar ut!
Bjuder på en bild från v 19 (18+4). 
Har precis gått in i v 20, så snart bara halva graviditen kvar!

jag älskar dig över hela mitt hjärta! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0