amazing

Skulle ha jobbat idag, men icke sa nicke. Igår kväll så mådde jag så frukansvärt konstigt, mådde illa och kände mig väldigt hänging och eftersom det går magsjukan på jobbet så ringde jag imorse och sa att jag hade mått illa och det kanske inte var så bra att jag kom. Som tur var höll dom med, skönt det. Känns bättre nu med illamåendet, dock mycket värre med mina vackra utslag jag fått. Ringde familjeläkaren och fick prata med en helt inkompetent människa, lär faktiskt säga att jag lärde nog henne mer än vad hon hjälpte mig. Fick i alla fall en tid lite senare idag, hoppas hoppas hoppas att dom ser vad det är och att jag får något emot klådan, för den tar död på mig!

Just nu ligger jag i soffan och tittar lite halvt på teven i väntan på att tiden ska gå så jag får åka till farbror doktor. Göra sig iordning kanske, så man inte ser död ut?
ppuss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0