mera snö

Inatt har det kommit ännu mer snö, och jag klagar inte. Vill dock att SNÖN ska ligga kvar, inte massa slask, blött och eländigt. Så just nu sitter jag och hoppas att det blir någon minus grad så att den får ligga kvar och inte töar bort.

Sitter just nu i sängen och väntar på att klockan ska gå såatt jag får ut i det ruskiga vädret och dra mig emot ransta för några timmars jobb. Underbar fredag fick jag idag, börjar klockan elva, då dax för lunch och efter det sover de små liven till ca två, sen är det mellis och sen är det dags för mig att röra mig hemåt vid fyra. Helt perfekt dag.
älskade mamma! <3
Nu lite mer teve och snart ut till skruttbilen!
ppuss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0