let it snow

Nu vill jag ingenting annat än att det ska komma lite snö på backen så att julstämmningen kan bli lite mysigare! :) 

Just nu sitter jag i soffan i väntan på att mamma ska höra av sig då hon och Hugo är hos läkaren, ska följa med dom till apoteket när dom är klara där så jag också kanske får sova på nätterna. Tog "ledigt" idag, då jag tog bort mig som tillgänglig på vikariesidan, eftersom jag inte sovit så mycket inatt och jag skulle vilja bli av med denna hosta så tänkte jag att jag skulle vara hemma och kurera mig lite idag. Imorgon blir det jobb igen då dom ringde för ett tag sen. Imorgon ska jag få vara på småbarn, vilket typ är det mysigaste som finns. Älskar dom små söta skruttarna.
På söndag blir det till att fira jul med Micke, då han åker till Sälen och jobbar hela vintern så han kommer inte hem och då vill vi ju såklart fira honom med lite minijul. Kommer öka julkänslan ännu mer tror jag!

Nu ringde mamma och Hubbe är på ingång, mamma fixar medicin till oss och jag tar hand om mitt hjärta.
ppuuss på det

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0