första december

Bara 24 dagar kvar till julafton!
Idag blev det en riktig mysdag, började med att jag fick öppna första luckan på min chokladkalender imorse, sen åkte jag vidare till jobbet och fick mysa med barnen till julkalendern och nu när jag kom hem så slogs julradion på med en gång. Nu är det julstämning på hög nivå, det enda som saknas är snön. Men den kommer nog den också snart och antagligen kommer den ligga kvar så man kommer hinna tröttna på den också vill jag lova! :)

Eftersom det är torsdag idag så blir det till att åka till svärmor för middag. Har blivit lite som en tradition, skönt att inte själv behöva laga mat! :) Efter det blir det en kaffe hos Ante och Sara tror jag, mysigt att få se en annan gravidmage än min egen! Nu ska jag fortsätta pyssla lite med timmarna som ska ner på papper och in till resursenheten.
ppuss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0